Tijd voor een tijdschrift

 

In zes stappen een content marketing tool

1

2

3

4

5

6

Visie

 

Met een eigen magazine wil Reym laten zien hoe industriële reiniging en afval­-

management kunnen bijdragen aan het bereiken van een duurzame samenleving.

Bladformule

 

ReymTime is een jaarlijks magazine waarin de belangrijkste ontwikkelingen in de wereld van industrieel reiningen worden belicht door professionals uit de markt.

Content

 

Om de content relevant te maken voor

een grote groep wordt de focus niet gelegd op de werkzaamheden van Reym zelf, maar op activiteiten in de branche.

Opzet

 

De inhoud is een combinatie van artikelen, portretten en interviews die worden onderverdeeld in de categorieën innovatie, duurzaamheid en veiligheidsbewustzijn.

Ontwerp

 

Met bestaande huisstijlkleuren en typografie wordt een ontwerp gemaakt waarbij

rekening wordt gehouden dat het magazine een gevarieerd ‘bladritme’ krijgt.

Stramien

 

Het magazine krijgt een 8-koloms stramien met de mogelijkheid om vluchtkolommen

te gebruiken en heeft aan de bovenzijde ruimte voor het aanduiden van de categorie.

Indeling

 

Aan de hand van de onderwerpen worden ideeën voor

de fotografie bedacht en de layout van de pagina’s opgezet.

Opmaak

 

Als het materiaal voor een artikel compleet is, wordt het

opgemaakt en ter controle teruggekoppeld naar de klant.

Drukwerk

 

Het magazine telt in totaal 40 pagina’s en wordt in een oplage van 3000 stuks
gedrukt op 100% afbreekbaar en bacterieel gebleekt Cocoon Silk papier.

Communiceren doe je niet alleen

 

De betrokkenen bij dit project.

Henk Strijbos

Communicatie & PR

Reym

Jeanine v. Klaveren

Communicatie

Reym

Michèle Kukler

Project & account

No Panic

Nick Groen

Ontwerp & uitwerking

No Panic

Friso Noordhoek

Tekst & redactie

Uitgeverij Noordhoek

Marco Hofsté

Fotografie

Hofsté Photography

Pascal ter Beek

Drukwerk

Klomp Offsetdrukkers

Verdeel en heers

Deel via de bekende kanalen.