No nonsense

In september 2015 is een nieuwe eigenares van No Panic

de ­aanleiding om het bedrijf te voorzien van een rebranding.

 

Uitganspunt is om de ‘no nonsense’-mentaliteit van de mede­werkers en het bedrijf te vertalen naar een nieuwe huisstijl en website.

 

Het resultaat is een minimalistisch logo, een huisstijl die wordt

terug­gebracht naar twee kleuren en een website die zich richt

op drie onderdelen: de filosofie, het werk en de medewerkers.

PANTONE BLACK

PANTONE 107

Laat zien waar

je trots op bent

 

De portfolio bestaat uit een

raamwerk van thumbnails waarbij

het werk verschijnt als pop-up.

Verberg wat

niet nodig is

 

De website bestaat uit één scrollbare

pagina waarbij op mobiele ­apparaten

het menu wordt verborgen.

Zorg voor nieuwe contacten

 

De No Panic’ers worden toegelicht aan de hand van hoe ze hun koffie

of thee drinken. Prospects kunnen via de site hun favoriete koffie of thee

doorgeven om te ­zorgen dat die klaar staat als ze langskomen.

Communiceren doe je niet alleen

 

De betrokkenen bij dit project.

Michèle Kukler

Supervisie

David Bergmans

Concept & copy

Seijdric Koster

Logo &

huisstijl

Nick Groen

Webdesign &

user interface

Floris Jansen

Webontwikkeling

Verdeel en heers

Deel via de bekende kanalen.